Khamis, 13 Mei 2010

Salam Perkenalan

arini 14 mei 2010......jam 14:50....aku memulakan pcubaan pertama msk ke alam blog...saje nk try...cm best plak baca blog2 org len...n teringin sgt nk wat sndiri...alhamdulillah...tcapai juga...tp entah jd or x ni..belasah je n tgk la hasilnya nti.........hehehehehehe...apa nk cite ek?xtau pe nk cite...wat pengenalan...nama aku Nor Aini Samsudin...dh kawin n punya sorang ank lelaki b'usia 1thn 8bln di kala ini...nama my husband Mohd Nazlan n my son plak Muhammad Izz Rayyan...alhamdulillah aku dkurniakan sbuah keluarga yg bahagia...penuh dgn kasih sayang...aku hrpkan sumenya akn bkekalan slama-lamanya...Amin...

6 ulasan:

  1. merahnya blog..minat redmummy ke?

    P/s : Jika ada kelapangan dan keluangan masa, minta tolong vote untuk
    saya...mudah saya...register ruumz, log in dan tekan like..Ini link nya:

    http://projectalphagroup.ruumz.com/Videos/View.aspx?id=86944

    BalasPadam
  2. Salam...selamat berblogging...takde hadiah utk follower terawal ke? :-D

    Thanks ye sudi follow blog eynda...keep in touch ;-)

    BalasPadam
  3. eyriqazz & kak eynda > tq coz sudi mlawat blog sy ni...xsempat g nk update...br blaja2...lgpn xtau cmne nk mcantikkan lg cm blog org len...hehehehe...
    enriqazz>insyaallah...nti sy cuba
    kak eynda>hadiah?hehehhe...xtau nk bg apa...nti pk dulu ye..hehehhe...tq kak coz follow sy...

    BalasPadam